2011. május 10., kedd

News : Sing Sing - Nem lesz koncert!

A Rock Gyémántok Online Rockzenei Magazin oldalán olvasható Abaházi Csaba levele, melyet a zenekarnak küldött:

"Szevasztok Skacok! Másodszor játszom ezt el, de ígérem, többször nem fogom. Megint vissza kell lépnem. Megöregedtem úgy látszik. Még semmit nem csináltunk, még sehol nem tartunk, én mégis halálra stresszelem magam, nem tudok rendesen aludni, koncentrálni a gyerekekre, a munkában, szarakodik a gyomrom, úgy érzem nagy falat ez nekem, és félek, ha ez fokozódik, az már elviselhetetlen lesz. Könnyebb nekem most visszalépni, mint végig csinálni. Lehet, hogy ezt Nektek nehéz megérteni, mert sosem szálltatok ki ebből a mókuskerékből, de én nem tudok újra belemászni. Elnézést, főleg Antitól.

Csabaházi"

Nincsenek megjegyzések: